Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

Financije, računovodstvo i revizija
ZAGREB Centar 2000 Radnička cesta 39, 4. kat Map

Bliži se kraj godine, a samim time i obaveza provođenja godišnjih inventura.

Obveza popisa imovine, obveza i potraživanja propisana je

  • Zakonom o računovodstvu (za trgovačka društva i obveznike koji primjenjuju dvojno knjigovodstvo) i
  • Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu (za obveznike koji vode proračunsko računovodstvo).

Osim zakonske obveze važno je utvrditi stvarno stanje sa stanjem evidencija u poslovnim knjigama. Svaki vlasnik mora štititi svoj kapital i imovinu, a upravo Vam inventura daje mogućnost da ustanovite stvarno stanje.

Jeste li spremni za inventuru? Nije kasno, važno je dobro odraditi posao. Nemojte stvari prepustiti slučaju jer dobra i kvalitetna priprema, kao i definiran proces upravljanja zalihama i drugim oblicima imovine, obveza i potraživanja preduvjet su za uspješno provođenje inventure.

Prijavite se na interaktivnu radionicu i naučite provesti inventuru na efikasan i kvalitetan način.

Radionica je namijenjena vlasnicima, direktorima, šefovima odjela i službi, voditeljima skladišta, logistike, nabave, planerima proizvodnje, poslovođama i članovima timova za provođenje popisa imovine, obveza i potraživanja. Uz praktične primjere iz prakse, simulacije slučajeva te međusobnu razmjenu iskustava sudionika, steći ćete najnovija znanja o inventuri.

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

Vrijeme održavanja

8:30 – 15:30

8:00 – 8:30

Registracija polaznika

 8:30 – 11:30

pauza za kavu tijekom predavanja

 

Inventura – tko, kada i zašto ?

  • Tko su obveznici inventure?
  • Vrijeme, svrha i vrste inventure

Tijek i procedura za provođenje inventure

  • Popisne komisije – imenovanje i uloge
  • Što je sve predmet inventure, što sve treba popisati?
  • Dobra priprema, pola posla
  • IT i inventura
  • Inventura imovine – dugotrajne imovine, zaliha i financijske imovine
  • Utvrđivanje stvarnog stanja, viškova i manjkova
  • Inventura potraživanja i obveza
  • Sastavljanje inventurnog izvještaja i odluke o rezultatima popisa

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

11:30 – 12:30

Pauza za ručak

12:30 – 15:30

Računovodstveni i porezni aspekti inventurnih razlika

  • Računovodstveno evidentiranje viška i manjka imovine
  • Zakonski dopušteni kalo, rastep, kvar i lom
  • Porezni i računovodstveni tretman nesukladnosti popisa (viškova i manjkova)
  • Vrijednosno usklađenje, otpis i njihovi porezni efekti
  • Što radimo i koja je dokumentacija potrebna pri rashodovanju i otpisu imovine
  • U kojem slučaju trebamo zvati Poreznu upravu ?

Specifičnosti pri provođenju inventure

  • Višak i manjak dobara – primitak obrtnika ili ne?
  • Porezni tretman manjkova kod obrtnika
  • Greške u inventuri i kako ih izbjeći
  • A što je s popisom tuđe imovine i imovine izvan poduzetnika?

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri upisnika i zapisnika, pitanja i odgovori  

Dubravka Lacić, osnivač je i direktor poduzeća BASIS savjetovanje j.d.o.o. s kompetencijama uspješnog dugogodišnjeg rada u praksi na vodećim  menadžerskim pozicijama u sektorima nabave, proizvodnje, prodaje i kontrolinga.

Završila je diplomski studij ekonomije na smjeru Financijski menadžment, sa stečenim zvanjem mag. ekonomije, kao i stručni dodiplomski studij ekonomije na smjeru Računovodstvo i financije. Dugogodišnji je član Internacionalnog udruženja kontrolera ICV.

Njeno profesionalno iskustvo vezano je uz upravljanje prodajom, organizaciju komercijale, upravljanje proizvodnjom i zalihama, kontroling nabave, proizvodnje i prodaje, različite projekte izrade novih proizvoda, kalkulacije i analize poslovanja kao i upravljanje proizvodnjom i prodajom privatnih robnih marki.

Glavna motivacija i cilj joj je želja, da stečena znanja prenese drugima i pomogne u organizaciji i razvoju poslovanja, poglavito malim i srednjim tvrtkama, te tvrtkama početnicima.

 

Kotizacija: 700 kn + PDV

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku

Ili Kotizacija za više seminara – odobravamo popust od 10% za svaki najavljeni seminar iz područja računovodstva i financija.
U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal, ogledni primjeri, radni pribor, ručak i osvježavajući napitci tijekom predavanja.

Uplata i prijava:

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:

info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.