Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Centar 2000 Radnička cesta 39 ZAGREB Map

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu javne nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA I TEME

Vrijeme održavanja 8:00 – 15:00
07:30 – 8:00 Registracija polaznika
08:00 – 11:00
pauza za kavu
tijekom predavanja

Planiranje nabave

  • Pravilnik o izradi plana nabave i registru ugovora
  • Izrada plana nabave prema novima podzakonskim propisima
  • Izrada, izmjena i objava na EOJN
    • Ogledni primjer plana nabave i izmjena u planu nabave

Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma

  • Sastavljanje i objava na EOJN
    • Ogledni primjeri registra ugovora

Interaktivno predavanje, pitanja i odgovori

11:00 – 12:00
Pauza za ručak
12:00 – 15:00

Priprema, tijek i provođenje otvorenog postupka

  • Što prethodi objavi poziva za nadmetanje – imate li legitimitet za provođenje postupka?
  • Istraživanje tržišta i prethodno savjetovanje sa gospodarskim subjektima

Objava i tijek otvorenog postupka do sklapanja ugovora o javnoj nabavi

  • Kako odrediti predmet nabave?
  • Kako komunicirati sa gospodarskim subjektima?
  • Objava i izmjena objavljenih informacija
  • Rokovi za nabavu male i velike vrijednosti
  • Obvezni dokumenti za provođenje otvorenog postupka – ogledni primjeri i obrasci (odluke, zapisnici, zahtjevi…)

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavači:

Karmen Meić (Grad Varaždin)

Loreta Zdrilić (KBC Sestre Milosrdnice Zagreb)


Kotizacija: 900 KN + PDV

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku
Kotizacija za više seminara – odobravamo popust od 10% za svaki seminar

U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal, ogledni primjeri, radni pribor, ručak i osvježavajući napitci tijekom predavanja.

Uplata i prijava: Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr
ili na broj 099 3800 200.

Kako se možete prijaviti:

1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na
e-mail: info@agencija-appa.hr

 

⇒PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.