Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Kongresni centar Forum Radnička cesta 50 ZAGREB Map

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima
  • Specijalistima javne nabave
  • Svim službenicima u odjelu nabave
  • Svim službenicima koji su uključeni u pripremu, provedbu i realizaciju nabave
  • Ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Gospodarskim subjektima koji sudjeluju ili žele sudjelovati u nadmetanjima javne nabave
  • Menadžerima koji donose odluke za izradu i predaju ponuda (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

Vrijeme održavanja

8:00 – 15:00

7:30 – 8:00

Registracija polaznika

8:00 – 11:00

pauza za kavu

tijekom predavanja

 

Jednostavna nabava i interni akt o jednostavnoj nabavi

  • Kako izraditi interni akt za jednostavnu nabavu
  • Plan nabave za jednostavnu nabavu
  • Registar ugovora za jednostavnu nabavu
  • ogledni primjeri internih akata

Provedba jednostavne nabave

  • Odluka o stručnom povjerenstvu za provođenje jednostavne nabave
  • Provođenje jednostavne nabave tijekom kalendarske godine
  • ogledni primjer i obrazaca za provedbu jednostavne nabave

  Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

11:00 – 12:00

pauza za ručak

12:00 – 15:00

Planiranje nabave

  • Pravilnik o izradi plana nabave i registru ugovora
  • Izrada plana nabave prema novima podzakonskim propisima
  • Izrada, izmjena i objava na EOJN
  • Ažuriranje Plana nabave
    • Ogledni primjer plana nabave i izmjena u planu nabave

Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma

  • Sastavljanje i objava na EOJN
  • Ažuriranje Registra ugovora
    • Ogledni primjeri registra ugovora

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

Predavači:

Karmen Meić (Grad Varaždin)

mr. Alenka Poljičak, dipl.oec. (konzultantica za javnu nabavu)

 

Kotizacija: 900 kn + PDV

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku

Ili Kotizacija za više seminara – odobravamo popust od 10% za svaki najavljeni seminar
U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal, ogledni primjeri, radni pribor, ručak i osvježavajući napitci tijekom predavanja.

Uplata i prijava:

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:

info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.