Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Centar 2000 Radnička cesta 39 ZAGREB Map

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima
  • Specijalistima javne nabave
  • Svim službenicima u odjelu nabave
  • Svim službenicima koji su uključeni u pripremu, provedbu i realizaciju nabave
  • Ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Gospodarskim subjektima koji sudjeluju ili žele sudjelovati u nadmetanjima javne nabave
  • Menadžerima koji donose odluke za izradu i predaju ponuda (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

Vrijeme održavanja

8:00 – 15:00

7:30 – 8:00

Registracija polaznika

8:00 – 11:00

pauza za kavu

tijekom predavanja

 

ESI fondovi

  • Upute za provođenje postupaka javne nabave
  • Priručnik za korisnike bespovratnih sredstava ESI fondova
  • Pravila o financijskim korekcijama
  • Primjena pravila i načela javne nabave
  • Ex-ante i ex-post provjere postupaka javne nabave
  •  

Nacionalna zakonska regulativa iz područja gradnje vezana uz projektantske usluge i stručni nadzor građenja

  • Zakon o gradnji, Zakon o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje, Zakon o komorama, Zakon o prostornom uređenju
  • Pravilnik o obveznom sadržaju idejnog projekta Pravilnik o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, obrascu, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera, Pravilnik o jednostavnim i drugim građevinama i radovima
  • Što moramo uzeti u obzir kod pripreme i provedbe postupka javne nabave?
  • Značaj posebnih propisa kod određivanja predmeta nabave te kriterija za odabir gospodarskog subjekta i ponude!?

Interaktivna radionica, ogledni primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

11:00 – 12:00

pauza za ručak

12:00 – 15:00

Nabava idejnog rješenja/projekta

(projektni natječaj), glavnog i izvedbenog projekta (JN-Ppbpo)

  • Što moramo znati kod pripreme i provedbe projektnog natječaja?
  • Što nakon provedenog projektnog natječaja?
  • Kako odrediti i što je važno kod određivanja predmeta nabave?
  • Kako pripremiti i provesti postupak javne nabave?
  • Projektni zadatak, Idejno rješenje/projektprojektni natječaj
  • Glavni i izvedbeni projekt projekt

Nabava stručnog nadzora građenja (projektantskog nadzora i koordinatora II)  

  • Najčešći propusti naručitelja
  • Posebni uvjeti za izvršenje ugovora

Interaktivna radionica, ogledni primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

Predavači:

Davor Slivka (Osječko baranjska županija)

 

Kotizacija: 990 kn + PDV

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku

Ili Kotizacija za više seminara – odobravamo popust od 10% za svaki najavljeni seminar
U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal, ogledni primjeri, radni pribor, ručak i osvježavajući napitci tijekom predavanja.

Uplata i prijava:

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:

info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.