Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

Financije, računovodstvo i revizija Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Pučko otvoreno učilište u Šibeniku Petra Grubišića 3 Šibenik Map
  • Odlazi li papirnati račun u zaborav?
  • Tko je obvezan dostaviti eRačun, a tko ga zaprimiti?
  • Business 2 Government!
  • eArhiv i eRačun
  • Uskladite se sa Centralnom platformom i dostavljajte eRačune na najsigurniji račun, kako bi bili na vrijeme plaćeni

SPLIT eRačun 05. srpnja – link

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Službenicima financija i računovodstva, informatike, administrativnim službenicima koji rade na zaprimanju ulaznih računa

  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave

  • Službenicima koji kod ponuditelja u sustavu javne nabave rade na izdavanju računa i dostavi kroz elektronički servis eRačun

  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave
  • Svima koji žele znati više o eRačunu

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

8:30 – 9:00

Registracija polaznika

 9:00 – 11:00

 

Javna nabava i eRačun

  • Elektronička nabava
  • eFakturiranje – proces izrade elektroničkog računa
  • Vrste eRačuna
  • Benefiti eRačuna

Zakon o izdavanju elektroničkog računa u javnoj nabavi

  • Što je e-račun
  • Obveznici primjene zakona
  • Informacijski posrednici – odabir posrednika

FINA – centralizirani informacijski posrednik

  • Uloga FINE
  • Servis e-račun (zaprimanje i slanje računa)
  • Certifikati i vrste koje će se primjenjivati u servisu eRačun

Interaktivna radionica

11:00 – 12:00

Osvježenje i kava, duža pauza

12:00 – 14:00

Zaprimanje eRačuna- online prikaz

  • Tijek transakcije – FINA ogledni primjer
  • Elementi računa

Organizacija i modeliranje procesa interne obrade računa

  • Dijagram tijeka zaprimanja, kontrole i plaćanja računa
  • Ovjeravanje/potpisivanje zaprimljenih eRačuna
  • Likvidatura eRačuna, knjiženje eRačuna
  • Pohrana eRačuna i pratećih dokumenata u eArhiv
  • Ograničavanje pristupa eDokumentima u eArhivu
  • Pretraživanje eArhiva
  • Interna (re)organizacija

Izdavanje eRačuna – online prikaz

  • Tijek transakcije – FINA ogledni primjer
  • Osnovni elementi računa
  • EU norma za izdavanje računa
  • Sukladnost eRačuna nacionalnom zakonodavstvu
  • Specifičnosti pri kreiranju i slanju računa

Interaktivna radionica, online prikazi zaprimanja i izdavanja eRačuna

Predavač:

Alenka Poljičak (konzultantica za javnu nabavu – APPA)

Kotizacija za jedan dan:   699 kn + PDV

U kotizaciju je uključeno:

  • uvjerenje o završenom jednodnevnom stručnom usavršavanju u području financija i javne nabave
  • 7 nastavnih sati predavanja
  • online prikazi zaprimanja i izdavanja eRačuna
  • skripte – prezentacijski materijal 
  • uputa za uključivanje u servis eRačun FINE
  • radni pribor
  • osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • besplatno savjetovanje prema potrebi polaznika u narednom razdoblju za uvođenje eRačuna

 

Uplata i prijava:

Agencija APPA d.o.o., OIB 37357453647, Radnička 80, 10000 Zagreb

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.