Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

from to
Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Centar 2000 Radnička cesta 39 ZAGREB Map

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

1. DAN 26. veljače 2019.

Javna nabava projektantskih usluga i stručnog/projektantskog nadzora građenja financiranih sredstvima ESI fondova, te nepravilnosti i financijske korekcije u korištenju EU fondova za financiranje projekata

8:30 – 9:00

Registracija polaznika

 9:00 – 12:00

pauza za kavu tijekom predavanja

Aktualni sat – novosti i aktualna događanja

Zakonska regulativa iz područja gradnje vezana uz projektantske usluge i stručni nadzor građenja

  • Što moramo uzeti u obzir kod pripreme i provedbe postupka javne nabave?
  • Značaj posebnih propisa kod određivanja predmeta nabave te kriterija za odabir gospodarskog subjekta i ponude!?

Nabava idejnog rješenja/projekta (projektni natječaj), glavnog i izvedbenog projekta

  • Što moramo znati kod pripreme i provedbe projektnog natječaja?
  • Što nakon provedenog projektnog natječaja?

Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

12:00 – 13:00

Osvježenje i lagani obrok (light meal)

13:00 – 16:00

Nabava idejnog rješenja/projekta, glavnog i izvedbenog projekta (projektantskog nadzora)

  • Kako odrediti i što je važno kod određivanja predmeta nabave?
  • Kako pripremiti i provesti postupak javne nabave?
  • Najčešći propusti naručitelja
  • Posebni uvjeti za izvršenje ugovora

Nepravilnosti i financijske korekcije

  • ogledni primjeri nepravilnosti u korištenju EU fondova za projekte

Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

2. DAN 27. veljače 2019.

Javna nabava izvedbe građevinskih i drugih radova financiranih iz EU fondova, najčešći propusti i nepravilnosti naručitelja, financijske korekcije u korištenju EU fondova za projekte gradnje

9:00 – 12:00

pauza za kavu

tijekom predavanja

 

Aktualni sat – novosti u području javne nabave

Zakonska regulativa iz područja gradnje vezana uz projektantske usluge i stručni nadzor građenja

  • Što moramo uzeti u obzir kod pripreme i provedbe postupka javne nabave?
  • Značaj posebnih propisa kod određivanja predmeta nabave te kriterija za odabir gospodarskog subjekta i ponude

Planiranje javne nabave radova

  • Značaj planiranja i pripreme projekta financiranog iz sredstava EU
  • Najčešći propusti naručitelja

Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

12:00 – 13:00

Osvježenje i lagani obrok (light meal)

13:00 – 16:00

Provedba postupka javne nabave radova

  • Najčešći propusti naručitelja
  • Cilj i svrha prethodne analize tržišta
  • Posebna pozornost na opis predmeta nabave, tehničke specifikacije i troškovnik u smislu projekta financiranog iz sredstava EU

Specifičnosti pri određivanju kriterija za odabir gospodarskog subjekta u smislu projekta financiranog iz sredstava EU

  • Zašto uvjeti po posebnim propisima?
  • Kako odrediti kriterije za odabir ponude

Odluka o odabiru i prijedlog ugovora o javnoj nabavi

Posebni uvjeti za izvršenje ugovora

Nepravilnosti i financijske korekcije

  • ogledni primjeri nepravilnosti u korištenju EU fondova za projekte

PRILOZI

Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

Predavači:

Davor Slivka (Osječko baranjska županija)

Alenka Poljičak (APPA)

Kotizacija: 2099 kn sveukupno

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Primjeri iz prakse
  • PRILOZI
  • Radni pribor  
  • Light Meal (lagani obrok) i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatni parking
  • Besplatno savjetovanje
  • Poklon iznenađenja

Uplata i prijava:

APPA 365 d.o.o., OIB 37731280508, Marjanovićev prilaz 13, 10000 Zagreb

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR35 2484 0081 1350 76162
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu , nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.