Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

from to
Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Centar 2000 Radnička cesta 39 ZAGREB Map

IZVRSNA EDUKACIJA SA  VRHUNSKIM STRUČNJACIMA DKOM-a

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

1. DAN

24. listopada 2018.

7:30 – 8:00

Registracija polaznika

 8:00 – 11:00

pauza za kavu tijekom predavanja

Okvirni sporazumi i realizacija

  • vrste i primjena okvirnih sporazuma
  • ogledni primjer okvirnih sporazuma i ugovora o javnoj nabavi
  • sklapanje okvirnog sporazuma i dodjela ugovora po okvirnom sporazumu
  • ponovna provedba nadmetanja (tzv. „mini nadmetanja“)
  • jamstva kod okvirnih sporazuma
  • upravljanje izvršenjem ugovora – novine u sustavu
  • izrada i objava registra ugovora
  • raskid ugovora/okvirnog sporazuma
  • dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavi sukladno ZJN 2016
  • praktični primjeri iz prakse

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri  Okvirnog sporazuma i ugovora, pitanja i odgovori  

11:00 – 12:00

Pauza  za ručak

12:00 – 15:00

 

Zakonodavni okvir za zelenu javnu nabavu

  • Koje zakone je potrebno primjeniti za učinkovitu zelenu javnu nabavu?

Nacionalni akcijski plan za zelenu javnu nabavu

  • Kako može pomoći zelena javna nabava

Primjeri korištenja kriterija za zelenu javnu nabavu

  • Eko oznake
  • kalkulatori

LCC metoda

  • primjeri nekoliko alata za LCC metodu

Interaktivno predavanje, primjeri, pitanja i odgovori  

Zajednička javna nabava

  • procedure za provođenje zajedničke ili objedinjene javne nabave
  • prednosti i nedostaci

Interaktivno predavanje, pitanja i odgovori  

2. DAN

25. listopada 2018.

8:00 – 11:00

pauza za kavu

tijekom predavanja

 

e- Nabava

  • Sastavljanje i objava na EOJN
  • Aktualnosti na EOJN
  • Ažuriranje Plana i Registra ugovora
    • Ogledni primjeri Planova i Registra ugovora

GDPR u javnoj nabavi

  • Kako primjeniti pravila GDPR-a u javnu nabavu
    • Ogledni primjeri obrazaca i izjava

 

Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

11:00 – 12:00

Pauza  za ručak

12:00 – 15:00

e-Račun u javnoj nabavi

  • Zakonski okvir za e-račun
  • Primjena za naručitelje i ponuditelje
    • Ogledni primjeri primanja i slanja e-računa

Sustav e-Certis

  • Baza podataka e-Certis
  • Pretraživanje i usporedba
    • Ogledni primjeri online

Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavači:

Zoran Turuk (Ministarstvo prometa, pomorstva i infrastrukture)

Nikolina Žužić (Središnji državni ured za središnju javnu nabavu)

Iva Poleto Pavlović (Središnji državni ured za središnju javnu nabavu)

Loreta Zdrilić (KBC Sestre Milosrdnice Zagreb)

Darie  Marić (stručnjak za informacijsku sigurnost i konzultant za GDPR)

Alenka Poljičak (konzultantica za javnu nabavu)

Kotizacija: 1890 kn + PDV

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku
U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal,  ogledni primjeri, radni pribor, ručak  osvježavajući napitci tijekom predavanja.

Uplata i prijava: Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.