Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

from to
Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Centar 2000 Radnička cesta 39 ZAGREB Map

IZVRSNA EDUKACIJA SA  VRHUNSKIM STRUČNJACIMA DKOM-a

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

1. DAN

23. listopada 2018.

7:30 – 8:00

Registracija polaznika

 8:00 – 11:00

pauza za kavu tijekom predavanja

Jednostavna nabava i interni akt jednostavnoj nabavi

  • Kako izraditi interni akt za jednostavnu nabavu
  • Plan nabave za jednostavnu nabavu
  • Registar ugovora za jednostavnu nabavu
    • Ogledni primjer internih akata

Provedba jednostavne nabave

  • Odluka o stručnom povjerenstvu za provođenje jednostavne nabave
  • Provođenje jednostavne nabave tijekom kalendarske godine
    • Ogledni primjeri obrazaca za provedbu jednostavne nabave

Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

11:00 – 12:00

Pauza  za ručak

12:00 – 15:00

 Planiranje nabave

  • Pravilnik o izradi plana nabave i registru ugovora
  • Izrada plana nabave prema novima podzakonskim propisima
  • Izrada, izmjena i objava na EOJN
  • Ažuriranje Plana nabave
    • Ogledni primjer plana nabave i izmjena u planu nabave

Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma

  • Sastavljanje i objava na EOJN
  • Ažuriranje Registra ugovora
    • Ogledni primjeri registra ugovora

Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

2. DAN

24. listopada 2018.

8:00 – 11:00

pauza za kavu

tijekom predavanja

 

Okvirni sporazumi i realizacija

  • vrste i primjena okvirnih sporazuma
  • ogledni primjer okvirnih sporazuma i ugovora o javnoj nabavi
  • sklapanje okvirnog sporazuma i dodjela ugovora po okvirnom sporazumu
  • ponovna provedba nadmetanja (tzv. „mini nadmetanja“)
  • jamstva kod okvirnih sporazuma
  • upravljanje izvršenjem ugovora – novine u sustavu
  • izrada i objava registra ugovora
  • raskid ugovora/okvirnog sporazuma
  • dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavi sukladno ZJN 2016
  • praktični primjeri iz prakse

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri  Okvirnog sporazuma i ugovora, pitanja i odgovori  

11:00 – 12:00

Pauza  za ručak

12:00 – 15:00

Zakonodavni okvir za zelenu javnu nabavu

  • Koje zakone je potrebno primjeniti za učinkovitu zelenu javnu nabavu?

Nacionalni akcijski plan za zelenu javnu nabavu

  • Kako može pomoći zelena javna nabava

Primjeri korištenja kriterija za zelenu javnu nabavu

  • Eko oznake
  • kalkulatori

LCC metoda

  • primjeri nekoliko alata za LCC metodu

Interaktivno predavanje, primjeri, pitanja i odgovori  

Zajednička javna nabava

  • procedure za provođenje zajedničke ili objedinjene javne nabave
  • prednosti i nedostaci

Interaktivno predavanje, pitanja i odgovori  

Predavači:

Karmen Meić (Grad Varaždin)

Nikolina Žužić (Središnji državni ured za središnju javnu nabavu)

Iva Poleto Pavlović (Središnji državni ured za središnju javnu nabavu)

Zoran Turuk (Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture)

Alenka Poljičak (konzultantica za javnu nabavu)

Kotizacija: 1890 kn + PDV

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku
U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal,  ogledni primjeri, radni pribor, ručak  osvježavajući napitci tijekom predavanja.

Uplata i prijava: Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.