Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

from to
Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Zagreb Tower, Radnička cesta 80 ZAGREB Map

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

1. DAN 13. lipnja 2019.

Sve što ste htjeli znati o otvorenom postupku I

8:30 – 9:00

Registracija polaznika

 9:00 – 13:00

pauza za kavu tijekom predavanja

Aktualni sat – novosti u području javne nabave

Priprema otvorenog postupka javne nabave

  • Stručno povjerenstvo – uloge i odgovornosti
  • Određivanje predmeta nabave i tehničkih specifikacija
  • Plan nabave i usklađenost sa financijskim planom
  • Rokovi i vrijednosni pragovi za nabavu male i velike vrijednosti
  • Kad je potrebno osigurati sredstva za sklapanje ugovora?
  • Tijek istraživanja tržišta i modeli savjetovanja sa gospodarskim subjektima
    • Ogledni primjeri online procedura u fazi pripreme
    • Ogledni primjeri dokumenata u pripremnoj fazi otvorenog postupka

DON – Dokumentacija o nabavi

  • Tehničke specifikacije – jednakovrijednost
  • Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta
  • Kriteriji za odabir ponude -ENP i primjeri formula bodovanja
    • Ogledni primjer

Troškovnik

  • Ogledni primjer standardiziranog i klasičnog troškovnika

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri online, ogledni primjeri dokumenata u fazi pripreme postupka, ogledni primjeri dokumentacije, troškovnika i eESPD obrasca, pitanja i odgovori  

13:00 – 14:00

Osvježenje i lagani obrok (light meal)

13:00 – 16:00

eESPD obrazac 

  • kreiranje i priprema za objavljivanje

Provođenje otvorenog postupka javne nabave

  • Objava poziva za nadmetanje – priprema i online procedura
  • Priprema i učitavanje dokumenata za objavu u EOJN
  • Što napraviti kad zainteresirani gospodarski subjekt dostavi pitanje ili zahtjev za izmjenu dokumentacije za nadmetanje ili tehničkih specifikacija i troškovnika?
  • Objava i izmjena objavljenih informacija
  • Produljenje roka za dostavu ponuda
  • Ispravci dokumentacije za nadmetanje i obvezne objave u EOJN

Obvezni dokumenti za provođenje otvorenog postupka

  • Ogledni primjeri i obrasci (odluke, zapisnici, zahtjevi…)

Interaktivno predavanje, ogledni primjer obavijesti o nadmetanju, pitanja i odgovori  

2. DAN 14, lipnja 2019.

Sve što ste htjeli znati o otvorenom postupku II

9:00 – 12:00

pauza za kavu

tijekom predavanja

 

Aktualni sat – novosti u području javne nabave

ePonuda i pripadajući dijelovi izvan ePonude

  • Zaprimanje ponuda (elektroničkih i dijelova izvan ePonude)
  • Javno otvaranje – procedura i elektronički ključevi ovlaštenih predstavnika naručitelja
  • Zapisnik o javnom otvaranju ponuda i sastavni dijelovi zapisnika

Interaktivno predavanje, ogledni primjer zapisnika o javnom otvaranju, pitanja i odgovori  

12:00 – 13:00

Osvježenje i lagani obrok (light meal)

13:00 – 16:00

Tijek pregleda i ocjene ponuda do konačnog sklapanja ugovora

  • Upiti za pojašnjenjem i dopunom ponude – primjeri dokumenata
  • Ažurirani dokumenti za ENP
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Sastavljanje Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda sa prilozima
    • Ogledni primjer
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Donošenje Odluke o odabiru ili poništenju
  • Kad se može poništiti postupak?
  • E-žalba – obveze naručitelja

Sklapanje ugovora o javnoj nabavi

  • Obvezni elementi ugovora
  • kako predvidjeti izmjene ugovora?
  • Obvezna jamstva pri nabavi robe, radova i usluga
    • Ogledni primjer ugovora

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri zapisnika i ugovora, pitanja i odgovori 

Predavači:

Karmen Meić (Grad Varaždin)

Loreta Zdrilić (KBC Sestre Milosrdnice Zagreb)

Alenka Poljičak (APPA)

Kotizacija: 2099 kn + PDV

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave  – 16 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Ogledni primjeri obrazaca i dokumenata, zapisnika i ugovora
  • Radni pribor  
  • Light Meal (lagani obrok) i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatni parking
  • Poklon iznenađenja
  • Besplatno savjetovanje

Uplata i prijava:

Agencija APPA d.o.o., OIB 37357453647, Mostarska 67, 22000 Šibenik

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu , nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.