Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

from to
Izobrazba u području javne nabave Seminari-savjetovanja
Centar 2000 Radnička cesta 39 ZAGREB Map

IZVRSNA EDUKACIJA SA  VRHUNSKIM STRUČNJACIMA DKOM-a

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

1. DAN

03. listopada 2018.

7:30 – 8:00

Registracija polaznika

 8:00 – 11:00

pauza za kavu tijekom predavanja

Planiranje nabave i ažuriranje Plana nabave

  • Pravilnik o izradi plana nabave i registru ugovora
  • Izrada plana nabave prema novima podzakonskim propisima
  • Izrada, izmjena i objava na EOJN
  • Što prethodi unosu stavki u Plan nabave?
  • Ogledni primjer plana nabave i izmjena u planu nabave

Registar ugovora – ažuriranje i usklađivanje sa Planom nabave

  • Zakonski okvir i obveza uspostave registra ugovora
  • Izrada i dopunjavanje Registra ugovora na EOJN
  • Ogledni primjeri registra ugovora i ažuriranja na EOJN
  • Registar ugovora za jednostavnu nabavu

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

11:00 – 12:00

Pauza  za ručak

12:00 – 15:00

Priprema, tijek i provođenje otvorenog postupka

  • Što prethodi objavi poziva za nadmetanje – imate li legitimitet za provođenje postupka?
  • Istraživanje tržišta i prethodno savjetovanje sa gospodarskim subjektima

Objava i tijek otvorenog postupka do sklapanja ugovora o javnoj nabavi

  • Kako odrediti predmet nabave?
  • Kako komunicirati sa gospodarskim subjektima?
  • Objava i izmjena objavljenih informacija
  • Rokovi za nabavu male i velike vrijednosti
  • Obvezni dokumenti za provođenje otvorenog postupka – ogledni primjeri i obrasci (odluke, zapisnici, zahtjevi…)

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

2. DAN

04. listopada 2018.

8:00 – 11:00

pauza za kavu

tijekom predavanja

 

Dokumentacija o nabavi

  • Izrada Dokumentacije o nabavi prema novima podzakonskim propisima i najnovijoj praksi DKOM-a
    • Ogledni primjer DON
  • Praksa DKOM-a za fazu izrade i izmjene DON

eESPD obrazac

  • priprema od strane naručitelja i popunjavanje od strane ponuditelja
  • praksa DKOM za ESPD
    • Ogledni primjer

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

11:00 – 12:00

Pauza  za ručak

12:00 – 15:00

Pregled i ocjena ponuda – aktualnosti

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda i sastavljanje zapisnika
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • E-žalba – obveze naručitelja

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavači:

Karmen Meić (Grad Varaždin)

Loreta Zdrilić (KBC Sestre Milosrdnice Zagreb)

Kotizacija: 1800 kn + PDV

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku
U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal,  ogledni primjeri, radni pribor, ručak  osvježavajući napitci tijekom predavanja.

Uplata i prijava: Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.