Izobrazba u području javne nabave Radionice
Zagreb Tower Radnička cesta 80 ZAGREB Map

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Gospodarskim subjektima koji predaju ponude u sustavu javne nabave
  • Menadžerima koji donose odluku za predaju ponude u sustavu javne nabave (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelima prodaje
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Ako želite dostaviti ponudu za neko od trenutno objavljenih javnih nadmetanja ili se pripremiti za neko buduće javno nadmetanje, a nemate sve odgovore na pitanja o mogućnostima dostave ponude za javna nadmetanja, ovo je prava edukacija za vas.

 
Što je važno u javnoj nabavi za ponuditelje?
Važno je znati preduvjete za dostavu ponude kao i prava koja vam po Zakonu pripadaju.

Što se promijenilo u javnoj nabavi za ponuditelje?
Nakon stupanja na snagu novog Zakona o javnoj nabavi  (NN 120/16) početkom 2017. godine značajno su se promjenili uvjeti provođenja postupaka javne nabave.

Prema tome, povećane su obveze naručitelja kao i prava ponuditelja u nizu procedura prije sklapanja ugovora o javnoj nabavi.
Početkom srpnja, nastavno na novi Zakon o javnoj nabavi, stupili su na snagu i novi podzakonski propisi:
 
  • Pravilnik o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave
  • Pravilnik o nadzoru nad provedbom Zakona o javnoj nabavi
  • Pravilnik o izobrazbi u području javne nabave

Navedeni podzakonski propisi su u primjeni od 15. srpnja, a u proceduri usvajanja su:

  • Pravilnik o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u postupcima javne nabave
  • Pravilnik o elektroničkoj žalbi u postupcima javne nabave
Ako ste ponuditelj u sustavu javne nabave ili želite to postati te raditi poslove za “državu”, odnosno za javne i sektorske naručitelje svakako se uključite u ovaj program usavršavanja.
U jednodnevnom seminaru saznati ćete sve novosti u području javne nabave i dobiti mogućnost besplatnog savjetovanja nakon održavnog seminara.

Broj polaznika je ograničen, što osigurava kvalitetan rad sa polaznicima, te omogućava izvrsnu komunikaciju u manjim grupama.
 

Vrijeme održavanja

9:00 – 16:00

08:30 – 09:00

Registracija polaznika

 09:00 – 12:15

(pauza za kavu

10:30 – 10:45)

Zakon o javnoj nabavi i novi podzakonski propisi

  • Gospodarski subjekti i pravo na dostavu ponude
  • Istraživanje tržišta – obveza naručitelja
  • Rokovi u otvorenom postupku javne nabave
  • Tajnost podataka u ponudi gospodarskom subjekta
  • Komunikacija gospodarskih subjekata sa naručiteljima
  • Elektronički oglasnik javne nabave – novosti za ponuditelje
  • Dokumentacija o nabavi i pravo na pojašnjenje i/ili izmjenu
  • Ponuda i ESPD obrazac te dostava ažuriranih dokumenata

Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

 12:15 – 13.00
zajednički ručak
13:00 – 16:00
 

Prava i obveze ponuditelja – aktualne novosti

  • Pravna zaštita za ponuditelje – novosti i izmjene
  • Nove mogućnosti za dostavu žalbe
  • Što napraviti u slučaju nejasne ili nezakonite Dokumentacije za nadmetanje?
  • Ponuda u Zajednici ponuditelja ili ponuda sa podugovarateljima?
  • Kako se osloniti na sposobnost drugih gospodarskih subjekata?
  • Kriteriji za odabir gospodarskih subjekata
  • Osnove za isključenje i uvjeti sposobnosti
  • ESPD obrazac
  • Što napraviti nakon dostave nezadovoljavajuće Odluke o odabiru ili Odluke o poništenju
  • Pravo na uvid u ponude nakon primitka Odluke o odabiru ili Odluke o poništenju
  • Pravo na žalbu i troškovi žalbenog postupka
  • Aktualna praksa Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
  • Nadzor sustava javne nabave i prekršajna odgovornost naručitelja

 

Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

Predavač:

Andjelko Rukelj, dip.iur.  (Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave)

mr. Alenka Poljičak, dipl.ecc. (konzultantica za javnu nabavu)

Kotizacija:
1.300,00 kn  (PDV se ne obračunava)

U kotizaciju je uključen prezentacijski materijal, Zakon o javnoj nabavi sa podzakonskim propisima, radni pribor, osvježavajući napitci i ručak.

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 15% za svakog polaznika.

Uplata: naknada za sudjelovanje se uplaćuje u korist žiro računa
IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model: 67, Poziv na broj : OIB platitelja; Svrha doznake: Prezime polaznika

 

Sve informacije o radionici mogu se dobiti putem
• E-maila: info@agencija-appa.hr ili
• na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
• Za prijavu na seminar možete popuniti online PRIJAVNICE
nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molim da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@agencija-appa.hr

• Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka na e-mail: info@agencija-appa.hr
(imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti), nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.