Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

from to
Financije, računovodstvo i revizija
ZAGREB Centar 2000 Radnička cesta 39, 4. kat Map

Troškovi službenih putovanja prilično su zastupljeni  troškovi, a pojavljuju kod obveznika poreza na dobit, obrtnika, neprofitnih organizacija te proračunskih korisnika .  Zbog velike zastupljenosti vrlo su često pod povećalom porezne inspekcije. Sastavni dio redovitog poslovanja gotovo svakog poslodavca su troškovi dnevnica, terenskih dodatka i naknade za uporabu vlastitog automobila u službene svrhe.

Pri tome javljaju se dileme kako ispravno obračunati dnevnice, koje troškove službenog putovanja neoporezivo isplatiti djelatniku, kako sve to provesti kroz  JOPPD obrazac. Dodatno sve više tvrtki koristi mogućnosti otvorenog EU tržišta i za odradu dobivenih poslova, šalju radnike na rad u inozemstvo. Cijeli  postupak “izaslanja” ima svoj pravni, računovodstveni i porezni aspekt koji ćemo detalno pojasniti.

Uslijed ekonomske ekspanzije javljaju se i potrebe za uvozom radne snage. Kako ishoditi radne dozvole i što je sve potrebno da biste zaposlili stranog radnika doznajte na ovom seminaru.

Pripremili smo radionicu koja pruža ugodnu atmosferu, individualni pristup u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije, za vrijeme održavanja seminara, te nakon održanog seminara.

Ciljevi seminara:

Ovaj seminar dat će polaznicima odgovore na dileme vezane za problematiku dnevnica, izaslanih radnika i putnih naloga. Na pristupačan način objasniti će problematiku vezanu za utvrđivanje, obračun i isplatu troškova na službenom putu, upoznati s obvezama poslodavca vezanih uz izaslane radnike, načinom obračuna i knjiženja plaće i obveznim   doprinosima  vezanim  uz izaslane radnike.  Također ćemo obraditi postupak ishođenja radnih dozvola i zapošljavanja stranih djelatnika.

Edukacija je namijenjena:

  • Računovodstvenim i financijskim menadžerima
  • Poduzetnicima
  • Menadžmentu svih razina
  • Voditeljima tvrtki, odjela i timova
  • pravnim zastupnicima u tvrtkama
  • voditeljima ljudskih resursa

RASPORED PREDAVANJA I TEME

 

1. DAN 

09:00 – 16:00

Putni nalozi, terenski dodaci, zapošljavanje stranih radnika i izaslani radnici

8:30 – 9:00

Registracija polaznika

 9:00 – 12:00

pauza za kavu tijekom predavanja prema dogovoru

Službeni put

  • Službeni put u zemlji i zemljama EU i trećim zemljama
  • Koji troškovi se mogu pravdati na službenom putu?
  • Kako obračunati dnevnicu na službenom putu?
  • Korištenje privatnog automobila u službene svrhe (službeni put, locco vožnja) isprave i obračuni
  • Kada se isplaćuje dnevnica, a kada terenski dodatak?
  • Per diem – dnevnice
  • Primjeri knjiženja      

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:00 – 13:00

Osvježenje i light meal (lagani obrok)

13:00 – 16:00

Izaslanje radnika  

  • Posebni doprinos za zdravstvenu zaštitu u inozemstvu
  • Izaslanje radnika u inozemstvo (Ugovor o radu)
  • Mirovinsko i zdravstveno osiguranje izaslanih radnika
  • Porez za izaslanog radnika
  • Obračun i knjiženje plaće izaslanih radnika
  • INO DOH obrazac    

Zapošljavanje stranih radnika   

  • Ishođenje radne dozvole (uvjeti, postupak i potrebna dokumentacija)
  • Prijava radnika ( uvjeti, postupak i potrebna dokumentacija)

PRILOZI

  • BLANK obrasci (Putni nalog, INO DOH obrazac, Zahtjev za radnu dozvolu)
  • Primjeri pojedinih obračuna

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri izrade i obračuni, pitanja i odgovori  

09:00 – 16:00

2. DAN

09:00 – 12:00

Obračun plaća od 01.01.2019.

1. DIO

  • Obračun poreza – novi porezni razredi
  • Obračun doprinosa – promjene/ukidanje stopa
  • Novosti u osobnim odbitcima
  • Osnovice za doprinose za obvezna osiguranja
  • Rokovi dospijeća doprinosa i poreza za naplatu
  • Poduzetnička plaća i članovi uprave u 2019. g.
  • Primjeri obračuna-utjecaj novih propisa

2. DIO

  • Minimalna plaća i način obračuna
  • Primjena najniže osnovice za plaćanje doprinosa – kada i kako ?                              (razrada po slučajevima)
  • Primjena najviše osnovice (mjesečne i godišnje)
  • Posebni obračuni (hrvatski ratni invalidi, poduzetničke plaće, područja od posebne državne skrbi)
  • PRILOZI (Tablice radnih i neradnih dana i sati u 2019.)

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:00 – 13:00

Osvježenje i light meal (lagani obrok)

13:00 – 16:00

3. DIO

  • Neoporezive isplate
  • Primici koji ne ulaze u godišnji cenzus od 15.000 kn
  • Još neki posebni primjeri i načini oporezivanja
  • Novosti vezane uz treći stup mirovinskog osiguranja

4. DIO

  • Što ako plaća za protekli mjesec nije isplaćena u tekućem mjesecu?
  • Kakav je postupak kod naknadne isplate?
  • Kada je poslodavac dužan obračunavati dodatke na plaću?

Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavačica:

Dubravka Lacić, osnivač je i direktor poduzeća BASIS savjetovanje j.d.o.o. s kompetencijama uspješnog dugogodišnjeg rada u praksi na vodećim  menadžerskim pozicijama.

Kotizacija: 2.300 kn + PDV

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o završenom usavršavanju u području računovodstva, financija i ljudskih resursa
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Ogledni primjeri
  • Primjeri iz prakse
  • PRILOZI
  • Radni pribor  
  • Light Meal (lagani obrok) i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatni parking
  • Besplatno savjetovanje
  • DM darovna kartica

Uplata i prijava:

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:

info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.