Klikom na ikonu mape pogledajte lokaciju:

Financije, računovodstvo i revizija
Centar 2000, Radnička cesta 39, 4. kat, ZAGREB Map

Želite znati koliko je vaša tvrtka uspješna?

Želite čvrsti  temelj za planiranje budućnosti?

Želite možda znati na što morate obratiti pažnju pri donošenju poslovnih odluka?

Ukoliko ste se prepoznali u ovim pitanjima, svakako se prijavite na radionicu Financije za menadžere i kontrolere.

U današnjoj neizvjesnoj ekonomiji, menadžeri koji mogu pretvoriti financijsku analizu u stratešku priliku su u prednosti. Usredotočeni na to da financijska analiza i vrednovanja budu relevantni za ključne donositelje odluka, ovaj program proizlazi iz najbolje prakse za vrednovanje poduzeća i komparativnu analizu provedene poslovne strategije.

Steknite praktično razumijevanje kako interpretirati i koristiti interna i eksterna financijska izvješća kako bi se informirali i utjecali na proces donošenja odluka.
Kada saznate kako prevesti te financijske podatke, moći ćete ih iskoristiti za budućnost svoje tvrtke.

Iz ove radionice ćete otići s dubljim razumijevanjem kako analizirati poslovanje tijekom vremena i kako pronaći elementarne temelje za budućnost.

Kome je program  namijenjen:

Ovaj program Financija za menadžere i kontrolere namijenjen je menadžerima koji se oslanjaju na financijske informacije za donošenje poslovnih odluka, djeluju kao generalni menadžeri ili koji su uključeni u financijsko planiranje, razvoj poslovanja ili restrukturiranje.

Među njima su:

  • vlasnici i menadžment tvrtke koji žele aktivno upravljati financijama
  • voditelji komercijale, prodajnog i nabavog odjela
  • interni revizori
  • specijalistima u kontrolingu
  • specijalisti u financijama i računovodstvu koji žele obnoviti i proširiti svoje znanje

Što možete očekivati?

Bilo da ste usredotočeni na poboljšanje poslovanja, prepoznavanje prilika za rast, restrukturiranje poslovanja, procjenu mogućnosti ulaganja ili suočavanje s aktivističkim pritiskom na performanse, ovaj će vam program omogućiti bolju analizu financijskih informacija i učinkovitije odlučivanje ključnih odluka.  

S dubljim razumijevanjem financijskih brojeva vaše tvrtke moći ćete:

  • Procijeniti trenutno financijsko stanje vaše tvrtke
  • Procjeniti održivost na temelju zadanih tržišnih uvjeta
  • Analizirati financijska izvješća za procjenu upravljanja ključnim faktorima uspjeha i poslovnim rizicima

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

Vrijeme održavanja

9:00 – 16:00

8:30 – 9:00

Registracija polaznika i preuzimanje materijala

 9:00 – 12:00

pauza za kavu tijekom predavanja prema dogovoru

 

Zakonski okviri  koji utječu na sastavljanje financijskih izvještaja

  • Nacionalni i međunarodni okvir za sastavljanje GFI

 Temeljni financijski izvještaji

  • Račun dobiti i gubitka
    • Analiza uspješnosti poslovanja tvrtke
    • Struktura prihoda i rashoda, dobit ili gubitak
  • Bilanca stanja
    • Analiza financijskog položaja tvrtke
    • Struktura imovine i izvora imovine
  • Izvješće o novčanom tijeku indirektnom metodom
    • Poslovni, investicijski i financijski tokovi
  • Bilješke uz financijske izvještaje
    • Ključni elementi u bilješkama

Analiza financijskih izvještaja

  • Horizontalna analiza
  • Vertikalna analiza

Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori

12:00 – 13:00

Pauza za ručak

13:00 – 16:00

Financijska analiza poslovanja temeljem ključnih financijskih pokazatelja poslovanja

  • Pokazatelji likvidnosti
  • Pokazatelji aktivnosti
  • Pokazatelji zaduženosti
  • Pokazatelji rentabilnosti

Prognostički modeli predviđanja financijske stabilnosti

  • Specifični modeli mjerenja uspješnosti poslovanja, financijskog rizika i rejtinga
    • DuPont sustav pokazatelja
    • Altman Z-score model
    • BEX index

Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

Predavač:

Bojan Vrančić,dipl.oec. (ovlašteni revizor)

 

Kotizacija: 1.490 kn + PDV

Kotizacija za više polaznika iste tvrtke – odobravamo popust od 10% po svakom polazniku

U kotizaciju je uključeno:

  • Certifikat o usavršavanju u području financija, računovodstva i upravljanja ljudskim resursima
  • 8 nastavnih sati predavanja
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Ogledni primjeri
  • Primjeri iz prakse
  • PRILOZI
  • Radni pribor  
  • Light meal (lagani obrok)
  • Kava i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatni parking
  • Besplatno savjetovanje

 

Uplata i prijava:

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@agencija-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:

info@agencija-appa.hr

PRIJAVNICA

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@agencija-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.